Na portalach ogłoszeniowych możemy trafić na masę unikalnych i wyjątkowych projektów, które chętnie znajdą nowego właściciela.
Przykładem może być BMW Serii 1 E87 z swapem silnika na aluminiowego 6.0l LS2 pochodzącego z Corvetty. Projekt obok którego nie przejdziesz obojętnie.


BMW Serii 1, a pod maską silnik z Corvetty, brzmi abstrakcyjnie, ale w tej małej budzie udało się upchać ogromną 6 litrową wolnossącą jednostkę LS2. Nie skończyło się na samym silniku, bo wymieniono praktycznie wszystko.


Między innymi samochód wystrojono na ECU Masterze, zastosowano dodatkową chłodnicę oleju, oraz wspomagania. Wymieniono całą wiązkę, układ paliwowy, a na tym się nie kończy. Samochód został zbudowany praktycznie od nowa.


Już z zewnątrz widać, że jest to zabawka na tor, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby dokonać lekkich modyfikacji i wyjechać na drogi, ponieważ BMW posiada rejestracje i ubezpieczenie.


Cała karoseria wykonano z laminatu, zastosowano dyferencjał pochodzący z BMW M3 E92 + szpera Quife. Za wyhamowanie tego małego potworka odpowiadają tarcze brembo pracujące z cztero-tłoczkowymi zaciskami pochodzącymi z BMW i8 na przodzie, a tył to układ hamulcowy przeniesiony wprost z M3 E92.
Rok produkcji: | 2006 |
Silnik: | 6.0L LS2 434KM/600Nm |
Cena: | 149 000 zł |
Dodaj komentarz